Friday, 11 September 2015

3 Testimonial pengguna ESP yang sudah berjaya memiliki kulit cantik!

Bulan ni, September 2015 promosi harga istimewa bagi ESP. ESP yang menjadi pilihan majoriti insan-insan yang mahu mempunyai kulit cantik! Entri ni Fiefi nak share 3 testimonial pengguna ESP yang sudah berjaya memiliki kulit cantik.

Dahulu kulit wajah kusam, sekarang berseri dah cerah!

First time consume ESP masa start makan Shaklee. Masa tu saya ada masalah kulit wajah yang kusam. Saya consume Vitamin E dan ESP. Lepas 3 minggu kawan-kawan ofis tegur kulit wajah nampak berseri dan cerah! Wahh..mau tak seronok! Kawan-kawan tanya makan apa, jadi cakaplah saya consume Vitamin E dan ESP.
Kemudian masa saya pregnantkan anak kedua saya Yusuf, saya tak missed langsung ESP ni setiap hari. Sebab masa anak pertama saya tak kenal Shaklee lagi, so saya ada diabetes masa tu. Kena minum air gula. Euw, tak lalu..rasa luruh gigi..hihi.. So, sepanjang saya pregnantkan Yusuf, ESP banyak bantu saya sebab ESP ni rendah glisemik jadi saya percaya ESP boleh bantu saya kawal selera makan sepanjang pregnant dan bantu kawal paras gula dalam darah. Alhamdulillah, sepanjang 9 bulan hamil saya takde langsung masalah diabetes ke, masalah hb low ke, masalah bengkak kaki ke..Semua ok! Dan saya rasa sihat dan cergas sepanjang hamil. Boleh drive setiap hari dari pagi sampai petang, tak rasa letih dan lesu. Dan saya dapat berpuasa selama sebulan walaupun masa tu pregnant.
Now, saya consume ESP untuk fasa menyusu. Anak kedua saya kini dah 18 bulan. Saya masih menyusukan dia sepenuhnya. Tak pernah campur lagi. Alhamdulillah. Rezeki anak. Masa anak pertama, saya hanya dapat breastfeed dia untuk 3 bulan pertama je, lepas tu susu takde. Kali ni anak kedua, saya dapat menyusukan until now dan siap ada EBM stok! EBM stok banyak sampai expired, sebab anak saya takmo botol..huhu..tapi, saya seronok dapat breastfeed anak saya.
Selain itu, BONUS kulit wajah saya kekal cantik, berseri dan cerah! Kalau tak minum ESP sehari memang melepek rasanya, tak larat, lesu badan, sebab ibu menyusu membakar kalori 500 joule bila menyusu. So kalau skip ESP, tak lengkap hidup rasanya. Inilah kisah cinta saya dengan ESP. Makanlah vitamin apapun, saya mesti campurkan dengan ESP. Kalau yang lain saya terskip, saya tak kisah, tapi ESP wajjibb ambil setiap hari! Hihi.. ~Lia UmmiIrfan

 Scrathmark hilang, bonus kulit mulus dan telus!
Assalamualaikum. 
Pengalaman saya sejak ambil ESP dengan konsisten selama 5 bulan. Saya ada scrathmark yang banyak sekitar peha, punggung akibat pengambilan steroid semasa di hospiral. Akibat daripada tu, peha dan punggungku yang putih melepak bertukar menjadi ngeri. Haha.. Terbaca salah satu khasiat ESP adalah hilangkan scracth mark. Ku konsisten selama 5 bulan dan dengan izin Allah, 2 bulan berikutnya baru perasan yang scracth mark tu dah hilang. Sampai sekarang. Fuhh, dapat semula peha dan punggungku yang putih dulu. Bonus dapat la kulit yang mulus dan tulus. ~Siti Hajar Kamarazzaman

Bekas jerawat cepat pulih! Bonus lagi, gastrik hilang!
ESP best!!! Mula try untuk kulit muka jerawat, Alhamdulillah bekas jerawat cepat pulih, sebelum ni macam-macam makan, tepek itu ini, langsung tak berkesan. Lepas ambil 1 tong je da nampak kesan, hebatkan? Yang saya perasan sakit perut yang selalu saya alami da hilang, memang ada gastrik. Setiap pagi mesti ambil ESP ni untuk tenaga yang berkekalan, perut lebih kenyang, takde la nak mengunyah je masa kat ofis. Ramai gak kawan tegur 'badan ko macam ni je, kecik je, tak naik-naik aku tengok' saya senyum je. Sejak minum ESP saya dah tak minum lagi susu segar yang ada kat pasaran dan air yogurt. Aku dah jatuh cinta dengan ESP. ~Sue Mrsatiewan
ESP antara hot selling produk Shaklee kerana kelainannya yang tersendiri.

Mahu memiliki kulit cantik dan sihat?
Bermulalah dari pemilihan sumber protein yang berkualiti dan terbaik. Malah protein ibarat makanan untuk sel, elok protein yang dipilih maka eloklah sel-sel yang membina kulit kita =)


Jom cuba ESP!

Hubungi Fiefi:
012- 266 0427(sms/Whatsapp)
sayafiefi@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Kenali Vitalea Iron Formula Shaklee.

Apa itu Vitalea Iron Formula? Vitalea Iron Formula adalah multivitamin dan multimineral dari Shaklee yang telah 100 tahun lebih berada ...