Thursday, 10 September 2015

Apa kata ibu mengandung yang minum ESP sepanjang kehamilan?

Tahniah, sekiranya anda seorang ibu mengandung. Masa mengandung ni takleh nak pentingkan diri sendiri, kena fikir tentang kandungan juga, iaitu tentang si comel yang kita nanti-nantikan =)

Lesu, morning sickness yang meletihkan dan adakala menyakitkan, sakit kepala, loya dan muntah bagai memang memudarkan selera makan kita. Tapi di kala ini, kita mahukan bekalan yang berkhasiat untuk si comel dalam kandungan. Camne nak buat? Boleh cuba ESP, makanan tambahan protein kegemaran ramai yang diperkaya vitamin dan mineral. Turut membekal tenaga berpanjangan. Jom baca testimonial ibu-ibu mengandung yang sudah consume ESP sepanjang kehamilan.


Muntah-muntah berkurangan dan semakin bertenaga!
Assalamualaikum semua,
Sebelum ni saya memang ambil ESP tapi on off. Kemudian, saya didapati mengandung buat kali kedua. Alahan kali ni lebih teruk dari yang pertama. Saya muntah bila gosok gigi, mandi, bila bangun dari katil, muntah-muntah jadi kerap setiap 15 hingga 20 minit. Suami dah pening tengok saya makin susut berat badan (dari 45kg turun ke 40kg) saya sendiri rasa give up, entah apa nak makan semuanya keluar balik.
Kemudian, saya tergerak hati nak cuba ESP. Well, manalah tau kan, kot-kot perut boleh terima. Saya bancuh dengan milo dan cuba minum sikit-sikit. Alhamdulillah, sejak dari hari tu, saya makin bertenaga dan makin kurang muntah-muntah. Sekarang saya terus amalkan ambil ESP, tambahan pulak ada kawan-kawan yang amalkan ESP lahirkan anak tanpa alami koyakan. Makin seronok saya nak berESP. ~Yana Ramly


Muka alahan teruk semasa mengandung bertukar jadi lebih berseri-seri!
Salam.
Best sangat ESP ni. Dah 2 tahun kami bercinta. Kenal ESP masa tu sebab muka alahan teruk time pregnant. So minum ESP dengan set hamil. Selepas sebulan 5 hari, muka yang alahan tadi bertukar jadi lebih berseri-seri. Haa..terus jatuh cinta, sampai sekarang terus bercinta! 
Makan vitamin Shaklee, takde ESP tak sah! 10 in 1! Minum ESP makin bertenaga, kulit cantik, susu banyak, parut luka bersalin cepat pudar dan yang best ESP ni, super sedap diminum milo, jus oren atau dibancuh begitu saja..best! I love ESP so much! ~Murni Fairouz


Rasa bertenaga dan lebih kuat selepas bersalin! 
Saya kenal ESP tahun 2013.
Beli sebab nak fully breastfeed anak yang ketiga. Masa ESP sampai, kandungan saya dah 34 minggu. Dapat terus minum. Hmm..not bad. Saya teruskan minum sampai kandungan dah 36 minggu.
Amazingly, sedar dari operation (bersalin ceaser), saya rasa lebih kuat. Dua anak sebelum ni saya ceaser juga, hari kedua baru boleh bangun. Tapi kali ni, hari ketiga saya dah boleh jalan ke bilik air sendiri. Terkejut akak katil sebelah, sampsi dia tanya "tak sakit ke?" Saya senyum je.
Bukan akak tu je terkejut, doktor pun terkejut tengok saya dah boleh duduk, malah nak discharge pulak tu. Still doktor suruh stay sampai hari ketiga sebab memang peraturan bagi ibu ceaser kat hospital tu =)
Alhamdulillah, berpantang kali ketiga lebih menyeronokkan dengan izin Allah beserta bantuan dari ESP dan beberapa suplemen lain. Susu meriah, berat baby naik dengan cepat malah takde jaundis langsung. Anak sulung saya pun dah pandai request " ibu, kakak nak susu letak ESP" waahhh...gitu..hihi
Syukur Alhamdulillah kerana Allah gerakkan hati saya untuk beli ESP. 
Sampai harini masih minum. Baru-baru ni, kawan lama datang rumah. Dia tegur "kulit you nampak lembut dan glowing. You pakai apa?" Aawwww...malunya saya. Nasib tak koyak spenda. Hihihihi
Terima kasih ESP. ~Nadya Jamali


Bahagia betul kita baca testimonial ibu-ibu mengandung ni kan?  Jom alami sendiri kebaikan ESP sepanjang kehamilan anda.



Opss! Yang bukan ibu mengandung pun boleh minum. ESP sesuai untuk semua peringkat umur.


Untuk sebarang pertanyaan/tempahan, hubungi Fiefi:
012- 266 0427 (sms/Whatsapp)
Email: sayafiefi@gmail.com





No comments:

Post a Comment

Kenali Vitalea Iron Formula Shaklee.

Apa itu Vitalea Iron Formula? Vitalea Iron Formula adalah multivitamin dan multimineral dari Shaklee yang telah 100 tahun lebih berada ...