Friday, 23 October 2015

Koleksi Testimoni GLA Shaklee (Part 1)

1. Tiada lagi period pain!
"Saya sendiri, mesti ambil GLA kalau period pain sebab kalau ambil mesti terus OK dan reduce rasa sakit tu. Tapi selalunya memang terus hilang period pain :)  Ni, bestfriend saya yang dulu ambil set kesuburan tahun lepas dan Alhamdulillah terus pregnant. Dia memang suka betul GLA!" ~Melissa Jalil

2. Tak sakit sangat bila period datang, period mula teratur dan kulit muka dah kurang berminyak!
"Pengalaman saya, selepas period pertama semasa menyusukan Icha period jadi tak betul..kadang-kadang period kadang-kadang tak period..kadang-kadang lambat kadang-kadang cepat..so susah sangat nak predict bila period seterusnya. Lepas tu kalau period sakitnya ya amat..berguling-guling tu biasa..rasa nak pengsan pun ada..so saya start ambil GLA 2 biji setiap hari..konsisten sebulan..period datang lepas tu tak sakit sangat..bulan kedua dan teratur..sampai la sekarang..memang dah boleh agak bila nak period..yang extra best kalau dulu muka berminyak-minyak sekarang dah kurang dah..rugi sapa tak ambil GLA" ~Azrin Mohd

3. Cyst hilang dan hamil setelah 6 tahun menanti!
"Pengalaman saya sendiri...vuba GLA sebab nak kecutkan cyst dan ingin hamil. Saya start GLA Ogos 2013, tak pernah miss makan. Apa yang saya dapat, haid kembali normal. Datang pada tepat hari. Tiada lagi senggugut. Bila scan masa tengok cyst doc kata cyst dah hilang. Betapa seronoknya Allah saja yang tau. Allah beri lagi rezeki yang tak di sangka-sangka, saya disahkan hamil Oktober 2013 setelah 6 tahun penantian untuk hamil. Pada saya GLA sangat-sangat membantu dalam faktor kesuburan saya. Bukan itu saja 2 orang customer saya juga berjaya hamil dengan mengambil GLA." ~Mamasara Sara

4. Alhamdulillah, nak kecutkan cyst tapi dapat baby lak!
"Kes saya, susah sangat nak ada baby. Sediah sangat. Dah ada tapi 2 minggu pastu gugur plak. Cek kat doktor ada cyst dalam 2.7cm. Consume GLA dengan harapan dapat kecutkan cyst, tapi apa yang saya dapat. Hehe. Alhamdulillah, dapat baby pulak...suka..suka.." ~SufiahNoor Nordin

5. Period teratur, senggugut berkurang, dan kulit makin lembap!
"Saya ambil GLA Complex sebab period tak teratur, bila kitaran tak teratur saya susah nak kira waktu subur saya, waktu saya ambil GLA tu, saya baru je berkahwin dan memang merancang nak anak. Alhamdulillah sejak ambil GLA, kitaran kembali normal, senggugut pun berkurang dan yang bestnya dapat kulit yang lembap :)." ~Nurafizah Zulkifli




Alhamdulillah, dengan izinnya GLA Complex dijadikan asbab untuk mereka yang berusaha menyelesaikan masalah yang mereka hadapi.


Sebarang pertanyaan atau tempahan, boleh hubungi Fiefi:
012 266 04 27
Emel: sayafiefi@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Kenali Vitalea Iron Formula Shaklee.

Apa itu Vitalea Iron Formula? Vitalea Iron Formula adalah multivitamin dan multimineral dari Shaklee yang telah 100 tahun lebih berada ...