Sunday, 18 October 2015

Testimoni Omega Guard Shaklee: Anak jarang demam dan cepat tangkap serta fokus belajar!

"Sebelum ni tak pernah terfikir untuk bagi anak makan Omega walaupun tahu khasiatnya kepada perkembangan otak kanak-kanak. Saya mula bagi anak saya Omega sejak sebulan yang lepas bila tengok dia asyik kena demam dan selsema berjangkit dari budak-budak kat rumah pengasuh. Bila dah makan Omega, memang nampak anak saya jarang demam walaupun pengambilan Omega cuma seminggu sekali je. Babysitter pun cakap 'sekarang Amna ni jarang demam noo.. bagi makan apa' hehehe...

Satu lagi..saya memang da dedahkan anak saya untik belajar buku-buku bergambar sebelum dia berusia setahun lagi sebab nampak dia memang ada minat untuk belajar. Cuma bila da duduk dengan budak-budak yang ramai dia selalu hilang fokus bila saya ajar kat rumah sebab ingat main je kot. Tapi since bagi Omega ni, nampak dia fokus dan cepat rangkap. Ibu mana yang tak berbangga bila anak fokus pada apa yang kita ajar dan cepat tangkap dengan apa yang kita ajar. Omega memang pelaburan yang berbaloi untuk anak. I love Omega Shaklee." ~Nurfatin Raihanah Emelie Rosales

Sebarang pertanyaan/tempahan, hubungi Fiefi:
012 266 04 27
Emel: sayafiefi@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Kenali Vitalea Iron Formula Shaklee.

Apa itu Vitalea Iron Formula? Vitalea Iron Formula adalah multivitamin dan multimineral dari Shaklee yang telah 100 tahun lebih berada ...